ÜZLETI VILLÁMTANFOLYAMOK, ÜZLETI SIKEREK.

1. Telefonálás

Szinte minden munkahelyen  és pozícióban a napi rutin része a telefonálás. Még anyanyelvünkön is rengeteg faktor van, amire figyelnünk kell az aktív figyelemtől a hangszínen át az információk helyes lejegyzésééig és problémamegoldásig. Ha ezt ráadásul idegen nyelven kell megbeszélnünk, nagy-nagy gyakorlattal kell rendelkeznünk, hogy még a belső mosoly is a helyén legyen a szavak, mondatok megtalálása mellett. Szerencsére a telefonálás kifejezései egy jól körülhatárolható, hálás és tanulható téma, mely a köszönések, kérdések, panelmondatok gyakorlásával készségszinten is elsajátítható akár 21 óra alatt. Alapfokú szinttől egészen középfokú szintig megéri újra és újra csiszolgatni telefonos szókincsünket, hiszen egy telefonbeszélgetés jól és rosszul is megalapozhat egy üzleti kapcsolatot. 


2. Üzleti levelek, e-mailek írása
  

E-mailek, memók, üzleti levelek, riportok. Ugye ismerős feladat ezeket napi szinten megérteni, ráhangolódni a válaszra és a megfelelő stílusra, keresni a megfelelő fordulatokat? Munkahelyi sikerüket nagyban megalapozza, ha udvariasan, megfelelő stílusban, asszertíven, mégis a fogadó fél kulturális különbségeit figyelembe véve levelezünk vagy írunk. Sablonokkal, hasznos kifejezésgyűjteménnyel és rengeteg gyakorlással, javítási ötlettel látjuk el Business Writing21 modulunk során.  


3.
Meetingek, megbeszélések nyelvezete

Mindenki úgy szeretne a meetingen érdekesen beszámolni a projektjéről, csípőből kérdezni és frappánsat válaszolnia nekünk szegezett kérdés és tekintetek közepette. A Meetings & Discussions kurzus 21 órában minden kifejezést megtanít a vélemény kifejezésére, ellenvélemény udvarias közlésére, megnyitásra, a megbeszélés tovább lendítésére, a téma visszaterelésére, összegezésre, lezárásra. A kifejezésgyűjtemény mindig kéznél lesz, ha meetingek előtt kellene egy hatékony mankó.  


4. Prezentációs készség

Kiknek prezentálok? Milyen céllal? Mennyi idő alatt? Pontosan mit akarok kommunikálni? Hogy kezdjem hatásosan? Hogyan teremtsek kapcsolatot? Milyen vizuális eszközöket használjak? Hogyan építsem fel, hogy világos legyen a struktúra? Mi legyen a fő üzenet? Milyen emlékezetes lezárást dobjak be? Hogy alapozzam meg a hitelességemet? Hogy kezeljem a kínos kérdéseket? Ez csak néhány kérdés azok közül, amiket végig kell gondolnunk, mielőtt prezentálunk. Ez már önmagában is sok, és akkor ennek tetejébe jön a leghúsbavágóbb kérdés: Hogyan adom elő mindezt angolul? 21 óra alatt a kérdések tematika átvételét, begyakorlását, éles prezentálási lehetőséget biztosít Presentations 21 képzésünk.  


5. Csevegés, könnyed társalgás

Az egyik gyakori kérés tanárainkhoz az üzleti kurzusok során, hogy vegyük át a 'small talk-ot'. Sok nyelvtanulónk fantasztikusan tárgyal, rutinosan prezentál, és az jelenti a gondot neki, hogy kötetlenül, lazán, folyékonyan eldiskuráljon a tárgyalás szünetésben, egy konferencián, vagy a teakonyhában egy külföldi kollégával. Ez bizony nem is könnyű feladat. A folyékony beszédnek azonban sok trükkje van,  a csevegés pedig tanulható. Small talk21 képzésünk sok-sok panelmondatot gyakoroltat a legkülönbözőbb hétköznapi beszédhelyzetekben az időjárástól az autókon át a svédasztalig. Játékos feladatokkal feloldja a gátakat, hogy a könnyed beszélgetés ne állhasson az önbizalom és az üzleti sikeres útjába.  


6. Kultúrális és nyelvi különbségek észlelése

A globalizálódott szervezetek, multikultúrális cégek, nemzetközi - akár nem egy országban dolgozó - csapatok kommunikációjában megváltozott a nyelvhasználat is, a hatékonyság jegyében kialakult egy leegyszerűsített „globish" munkanyelv. De emellett igen fontos a kulturális mellett a nyelvi különbségek felismerése abban, hogy egy szervezet segítse a különböző kulturájú munkatársakat a hatékony és súrlódásmentes kommunikációját. Cross Cultural Communication21 képzésünk segíthet abban, hogy mondandónkat egyszerűen, udvariasan, finom kifejezésekkel, humorunkat mindenkire tekintettel tudjuk használni a munkahelyen. A játékos feladatok csapatépítésnek is kiválóan alkalmasak.  

Ajánlat vagy bemutató kérése