Telephoning 25

25 ÓRÁS KÉSZSÉGFEJLESZTŐ A HATÉKONY MUNKÁÉRT

A telefonálás alapvetően hasonló nyelvtudást és kommunikációt követel meg, mint a közvetlen beszéd vagy az e-mail. Valamiért viszont mégis más. Kötött szabályok, formaságok és szokások jellemzik a telefonos kommunikációt, mégis fontos a közvetlenség, a gyors reakció és a tiszta, érthető beszéd. Továbbá nincs jelen a másik fél, így nincs testbeszéd, gesztusok. Ez mind azt jelenti, hogy máshogyan kell kommunikálni. Velünk ezt megtanulhatja: Vegyen részt Telephoning 25 intenzív képzésünkön, és legyen hatékony munkájában.

FEJLESSZE NYELVTUDÁSÁT CÉLZOTTAN, A NAPI MUNKÁBAN AZONNAL HASZNÁLHATÓ GYAKORLATOKKAL!

Telephoning 25 tematikája

How can I help you?

Asking for information

Giving information

Hold the line, please

Handling customers

Dealing with time

Making enquiries

Researches and discussions

Types of enquiries

Placing an order

Ordering goods and services

Giving information about your order

Bookings and arrangements

Booking events

The process of booking

A change of plan

Re-arranging events

Informing others about the change

What’s the problem?

Offering help

Ways of problem-solving

Handling complaints

Understanding the partner

Aspiring to satisfaction

 
Választható tanulási formák:

» TANFOLYAM 
2x2 intenzitású nyelvtanfolyam (az utolsó alkalom 3x45 perces a gyakorlati vizsga miatt)

» WORKSHOP 
5x5 órás tréning jellegű képzés (pl. 5 péntek) a gyakorlati vizsgafeladat beadása és javítása e-mailben történik.

Az órák jellemzői:

-      Minden szinten gyakorlati munkahelyi és üzleti szituációk

-      Megmozgató gyakorlatok és aktív részvétel  (pármunka, játékos feladatok, szituációk)

 

-      100%-os a célnyelv használata, csak igény szerinti magyar magyarázatokkal