Soft skills nyelvtanfolyamok
Az üzleti sikereket 7 fő készségnek köszönhetjük. Ki így, ki úgy, de mindenki ezeket a nyelvi készségeket használja napi szinten. Munkánk eredményességét, a napi stressz szintünket és motivációnkat nagyban meghatározza, hogy ezekben a helyzetekben hogyan használjuk a nyelvet. Tudunk-e önbizalommal megszólalni, könnyedén reagálni, vannak-e berögzült nyelvi paneljeink, amelyek megkönnyítik a beszédet? Eszünkbe jutnak-e a begyakorolt sémák egy riportnál, e-mailnél, prezentációnál? Tudunk-e angolul jegyzetelni még a meeting második órájában is? A teakonyhában is tudunk-e könnyeden társalogni, hétköznapi témákról fecsegni más nyelven beszélőkkel?
- Egyedi, célirányos tanfolyamokkal felpörgetjük a munkahelyi készségeket. 100%-ban gyakorlati nyelvi képzés, hasznos kifejezésekkel, panel mondatokkal, helyzeti gyakorlatokkal tesszük azonnal használhatóvá a nyelvi tudást.
- Az egyes témaköröket 40 órás egységekben, igény szerinti intenzitással, angol/német/francia nyelveken tartjuk vállalati kihelyezett formában.
- Milyen szinteken ajánljuk? Tulajdonképpen nem számít, milyen szinten tartunk, egyszerűen kommunikálni kell! Az adott helyzetekben bármennyi szóval, akár minimális nyelvtannal, de reagálni kell, így akár már A2-es szinten is lehet színesíteni a nyelvtanulást egy-egy, a beszédkészséget fejlesztő blokkal.
- A változatos és életszerű helyzetek gyakorlásával lebontjuk a beszéd blokkjait, minden szinten ugrásszerű fejlődést eredményez a beszédkészségben, növeli az önbizalmat.
- A képzés kiinduló pontja egy alapos szint-, és igényfelmérés, mely alapján a tematikát tanáraink testre szabják, a szituációkat a résztvevők munkakörére formálják.
Tematikák, témák
A “soft skills” kifejezésről sokunknak egy tréning jut eszébe. Most itt a soft skills nyelvtanfolyam! Azoknak ajánljuk, akik nem tudnak 1-1 tréning napra időt szakítani, de szeretnék a nyelvi tudást, magabiztosságot ezekben kulcs üzleti, munkahelyi témákban fejleszteni. Megtanít a vélemény kifejezésére, ellenvélemény udvarias közlésére, megnyitásra, a megbeszélés tovább lendítésére, a téma visszaterelésére, összegezésre, lezárásra. A kifejezésgyűjtemény mindig kéznél lesz, ha meetingek előtt kellene egy hatékony mankó.
Kiknek prezentálok? Milyen céllal? Mennyi idő alatt? Hogy kezdjem hatásosan? Hogyan teremtsek kapcsolatot? A száraz adatokat hogyan dobjam fel? Milyen legyen egy emlékezetes lezárás? Hogy kezeljem a kínos kérdéseket? Képzésünk éles prezentálási lehetőséget biztosít hasznos panelmondatok gyakorlásával.
A telefonálás kifejezései egy jól körülhatárolható, hálás és tanulható téma. A köszönések, kérdések, problémamegoldás, üzenetek, ügyfélszolgálati feladatok sokunk napi rutinjának része. Alapfokú szinttől egészen középfokú szintig megéri újra és újra csiszolgatni telefonos szókincsünket, hogy a belső mosoly is hallatszódjon a telefonban a helyes mondatok mellett.
Megtanít egyre magabiztosabban, árnyaltabban kifejezni érzéseinket, gondolatainkat, érdekeinket, meggyőződéseinket úgy, hogy a másik fél érdekeit is tiszteletben tartsuk. A képzés célja a nehéz kommunikációs helyzetek nyelvi megoldásának fejlesztése.
Munkahelyi eredményességünket nagyban megalapozza, ha megfelelő stílusban, a kulturális különbségeket figyelembe véve levelezünk, írunk beszámolót, memót vagy ajánlatot. Sablonokkal, hasznos kifejezés-gyűjteménnyel és rengeteg gyakorlással, javítási ötlettel látjuk el résztvevőket. Igény szerint nyelvtani frissítő órák is beilleszthetőek.
Képzésünk sok-sok panelmondatot gyakoroltat a legkülönbözőbb hétköznapi beszédhelyzetekben az időjárástól az autókon át a svédasztalig. Játékos feladatokkal feloldja a gátakat, hogy a könnyed beszélgetés ne állhasson az önbizalom és az üzleti siker útjába.
A fokozottan globalizálódó munkahelyi környezetünkben kiemelt szerepet kap kulturális és a nyelvi különbségek felismerése, elsajátítása. A képzés célja, hogy a mondandónkat egyszerűen, udvariasan, finom kifejezésekkel, humorunkat mindenkire tekintettel tudjuk használni a különböző kultúrájú kollégák és partnerek társaságában.