Soft skills nyelvi tréningek

Soft skills nyelvi tréningek

A nyelvi tréningek varázsa a nagyobb intenzitásban van, ami lehetőséget ad a szórakoztató és tapasztalati tanulásra épített tréning jellegű gyakorlatokra, a kimagasló és változatos szemléltetésre, eszköz használatra, melyek memória fogasként beépítik a hasznos kifejezéseket, nyelvi megoldásokat  a hosszú távú memóriába azonnal.

  • 100%-ban gyakorlati feladatokra épülő, tréning jellegű képzésünket egész napos vagy félnapos intenzitásban tartjuk a vállalati partnereinkhez kihelyezve. A 4-8 órás intenzív nyelvhasználat látványos eredményt jelent a nyelvi fejlesztésben a tapasztalati tanulásnak és a munkából való kiszakadásnak köszönhetően.
  • A tréningek fő célja, a munkahelyi helyzetek tapasztalati gyakorlása, a kiemelt nyelvi kompetenciák fejlesztése és a nyelvi elemek mellett soft skillek élmény alapú fejlesztése.
  • A szinteket előzetes szóbeli felméréssel pontosítjuk, mely során a jelentkezők munkakörét is megismerjük, így az adott táma szituációit és gyakorlati feladatait máris testre tudjuk szabni.
  • A tréningek óraszáma: 16 óra (2x8 vagy 4x4 óra/tréning), a létszáma: 8-10 fő/csoport.
Soft skills nyelvi tréningek

Tematikák, témák

A tréningen résztvevők elsajátíthatják a prezentációk során a hallgatóság ráhangolásának nyelvi praktikáit, a főbb panelelemeket a hallgatóság bevonására, a nehéz témák vagy száraz adatok bemutatásának érdekessé tételét, a kérdések-válaszok kezelését, a prezentációt lezáró nyelvi fordulatokat, tehát mindazt, amitől magabiztossá válnak a nyilvános, idegen nyelvi megszólalásokban.

A tréningen résztvevők elsajátíthatják a tárgyalások hasznos kommunikációs panel elemeit, különböző tárgyalási stílusokat gyakorolhatnak az idegen nyelvű meggyőző és érdekérvényesítő képesség fejlesztésére, az udvarias vagy asszertív közbevetések megtapasztalására és persze a keresztkulturális trükkök, praktikák megismerésére.

A tréning résztvevők képessé válnak egyre magabiztosabban árnyaltabban kifejezni érzéseiket, gondolataikat, érdekeiket, meggyőződéseiket úgy, hogy közben a másik fél érdekeit is tiszteletben tartsák. A program célja a nehéz kommunikációs helyzetek megoldásának fejlesztése, a kommunikációs hatékonyság nagymértékű növelése hasznos nyelvi elemek, magabiztos kommunikációs eszközrendszer és stílus elsajátításával

A tréningen résztvevő elsajátíthatja a telefonos beszélgetések magabiztos és szuverén lebonyolításának nyelvi technikáit, fordulatait.  Szókincsbővítés, hasznos kommunikációs panelelemek gyakorlása, nyelvi megoldások a mindennapi és extra telefonos szituációkra. Tréningünket irodai, ügyfélszolgálati, back office munkatársaknak és értékesítőknek dolgoztuk ki a minél eredményesebb hívások és hívásfogadások elsajátítására és gyakorlására.

A tréningen a résztvevők elsajátíthatják az aktív figyelem, az asszertív kommunikáció, és a konfliktuskezelés mindazon technikáit és nyelvi elemeit, amelyek biztosíthatják az ügyfelek elégedettségét, javíthatják a munkatársak stressztűrő képességét.

Képzésünk a Megrendelő kommunikációs folyamataihoz illesztett feladatokkal javítja az idegen nyelvű írásos anyagok  színvonalát, tömör e-mailek, világos levelek, egyértelmű memok, informatív beszámolók, professzionális szerződések elemeinek elsajátításával.

Fókuszban a kulturális különbségek okainak megértése, a különbségek elfogadása, és a szükséges alkalmazkodás segítése áll. A napi munkafolyamatok, a csapatmunka vagy sokrésztvevős tárgyalások eredményességét nagyban javíthatják a képzés során megszerezhető kompetenciák.

Felkeltették az érdeklődésem,

Ajánlatot kérek!

Ajánlatkérésére 48 órán belül válaszolunk. Kérhet ingyenes próbaórát is, ha szeretné megtapasztalni.

Hírek, események

A felnőttképzés és nyelvi képzés aktuálisairól, eseményekről havonta küldünk tájékoztatást.