Számunkra a minőség egyet jelent a vevőink, tanulóink és munkatársaink elégedettségével. Képzési folyamatunkat a minőségirányítási rendszerünkalapján végezzük, melyet a jól bevált gyakorlatunk és a vevői igények alapján alakítottunk ki. Tevékenységünket a hatályos felnőttképzési törvény keretein belül végezzük, így bejelentési számunk és engedély számunk is van.
Nyilvántartási számaink: B/2020/000782, E/2020/000322
Minőségpolitikánk
Legfőbb célunk, hogy a vevői igények alapján kialakított sokrétű képzési szolgáltatásainkkal kulcsfontosságú képzési partnere legyünk a magyarországi és európai szervezeteknek, cégeknek.
Célunk, hogy vevőink képzési szokásainak és elvárásainak legalaposabb megismerése mellett használható és piacképes tudást biztosítsunk, segítve ezzel vevőink sikerességét munkájukban és biztosítva az európai csatlakozás követelményeinek megfelelő tudás megszerzését.
Küldetésünknek tekintjük a minőségi felnőttképzés megvalósítását és fejlesztését gondos szervezői és előkészítő munkával, módszertani naprakészséggel támogatott minőségi képzéssel és az eredmények folyamatos elemzésével és visszacsatolásával. Mindezt a környezeti hatásoknak való folyamatos megfeleléssel és a változtatásokra való rugalmas reagálással igyekszünk vevőinknek biztosítani.
Célunk, hogy szakmai megoldásaink és a képzés színvonala megfeleljen a jövő kihívásainak mind az Európai Unió oktatáspolitikai irányelvei, mind az informatikai és kommunikációs lehetőségek terén.
A Juventus Language Group minden munkatársa és tanára felelős a minőségért, ezért a társaság gondot fordít a munkatársak folyamatos tájékoztatására és továbbképzésére, ezzel személyes kompetenciáik és a minőségszemlélet fejlesztésére, továbbá a képzési folyamatunk állandó javítására.
A felnőttképzési engedély egy garancia is egyben
Megbízható és stabil működést tanúsít
Kiváló tanári csapatot és elkötelezett Képző Intézményt tanúsít
Profi szervezést és felnőttképzési adminisztrációt tanúsít
KPI-knek való megfelelést tanúsít
Pályázati és szakképzési elszámolhatóságot lehetővé teszi
Ügyfélszolgálatunk és panaszkezelésünk Jelezze bátran észrevételeit!
telefonon a központi számon, amit az irodavezető kezel (T: (06 1) 951 0470)
az képzésszervezőknél a direkt mobil telefonszámukon és az irodában
levélben vagy e-mailben (központi e-mail címünk: info@juve.hu)
közvetlenül a tanfolyamvezető tanárnál vagy a képzési vezetőnél
Szerintünk nem minden észrevétel jelent panaszt – örülünk a visszajelzéseknek!
Fontosnak tartjuk kiemelnünk, hogy nem minden észrevétel számít panasznak, szívesen veszünk minden beérkező véleményt és azonnal foglalkozunk a témával. Örülünk a beérkező kérdéseknek, észrevételeknek, javaslatoknak, véleményeknek, mert minden beépül a tapasztalatunkba és előrevisz a fejlődésben, változtatási irányokban.
Ha úgy érzi, hogy valami miatt elégedetlen, nem úgy halad a képzés, ahogy szeretné vagy valamilyen sérelem érte, akkor azt panaszként kezeljük, ami azt jelenti, hogy kivizsgáljuk a kérdést és az alapján egy megoldási javaslatot teszünk.
A panaszt és annak megoldását témája szerint a felelős munkatársunk kezdi el kivizsgálni (pl. képzésszervező, képzési vezető vagy ügyvezető).
A megoldási folyamat lépéseiben az érintett felek véleményét, kérését és javaslatát is figyelembe vesszük, igyekszünk úgy orvosolni a problémát, hogy az hosszú távú megelégedésére szolgáljon a partnerünk, tanulónk és az Intézményünk számára is.
A panasz megoldásával kapcsolatban a javasolt lépésekről, intézkedésekről legkésőbb 48 órán belül írásban is tájékoztatjuk az érintetteket.
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Részletes információ a sütikről
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.