English for Marketing

ENGLISH FOR

MAKRETING & ADVERTISING

A HANGSÚLY A SZAKMAISÁGON VAN

EGY KÉPZÉS PROFI TEMATIKÁVAL, SZAKÉRTŐKTŐL


Piackutatás, reklámok, márkázás, PR, kommunikációs csatornák, telemarketing: már meglévő ismereteit gazdagíthatja angolul, amellett kommunikációs és kreatív képességét is fejlesztheti.

Így elképzeléseinek, ötleteinek a nyelv sem jelenthet korlátot.

marketing és reklámszakma területen dolgozók munkájához illeszkedő, szaknyelvi képzésünket azoknak ajánljuk, akik

-          egy rövid, 40 órás kurzussal fejlesztenék szaknyelvi készségeiket,

-          frissítenék a szaknyelvi szókincset, kifejezéseket, témaköröket,

-          célzottan a napi feladataikat támogató szituációkat, „éles helyzeteket” gyakorolnák.

Oxford Business English – English for Marketing and Advertising

 

Unit

Topics

1

Introduction to marketing and advertising

Jobs and responsibilities

Corporate identity, logos

Branding

2

Finding the customer

Market research

Customer profiles

Data collection, A telephone survey

3

Planning a marketing strategy

The marketing plan

The four Ps

Pricing and positioning strategies

4

Creating ads

The AIDA model for advertising

Working with an ad agency

Advertising channels, Rate sheets

5

Marketing tools

Distribution channels

Types of discount, Types of retailer

Telemarketing, Direct marketing

6

Presenting your public face

Public relations

Websites as a marketing tool

Sponsoring, Effective press relates

7

Marketing through trade fairs

Giveaways

Organizing events

Attending a trade fair

Választható tanulási formák:

» TANFOLYAM (2x2 intenzitású nyelvtanfolyam, nyelvtani háttérrel, tankönyvvel)

» WORKSHOP (10 x 4 órás tréning jellegű képzés gyakorlati tanulással)

 » BLENDED KÉPZÉS (20 óra online tanulás + 20 skype óra)